Viktig Covid-19 oppdatering

Med bakgrunn i korona-virus epidemien har Bolkesjø Skytterlag følgende oppfordring til våre medlemmer/brukere:

Vi følger til enhver tid myndighetenes anbefalinger. Når det gjelder håndhygiene ber vi den enkelte som deltar på våre arrangementer om å forsøke så langt det lar seg gjøre og ta ansvar for dette selv. Vi vil legge til rette for håndvask og avstands-regler, men ber om hjelp fra den enkelte til å ivareta felles sikkerhet så langt det lar seg gjøre.

Vedr. jegerskytingene og Covid-19
Se terminliste for jegere for oppdatert informasjon. Det blir kun begrenset antall skytekvelder (4 stk) for jegere denne sesongen, men myndighetene har forlenget gyldigheten på alle skyteprøver for jegere fra 2019 til også å gjelde for jaktsesongen 2020.

Lokale Jegere kan trene sammen med DFS-skytterne på terminfestede treningskvelder denne sommeren/høsten ved behov. Det vil ikke kunne avlegges prøver på disse kveldene. Kun trening og eventuelt innskyting av våpen.

Velferdsarrangementer og Covid-19
Mye er ikke som før i 2020. Vi ber derfor alle om å sjekke terminlisten her på siden for oppdatert informasjon. Noen arrangementer går ut, andre er flyttet på dato og enkelte gjennomføres men kanskje i en redusert form fra det vi er vant med.

Har du ytterligere spørsmål vedrørende skytterlagets aktiviteter kan du ta kontakt med lagets leder, May Lise Aas, på telefon 901 56 536

Dette innlegget ble publisert i Nyheter. Bokmerk permalenken.