Hvordan opprette en egen profil på DFS.no

Vil du registrere deg med egen profil på DFS sine nettsider (mittDFS)?

Tiden er inne for å registrere/åpne din egen profil på www.dfs.no. Da vil du kunne følge med på resultatene dine, melde deg på stevner, sjekke ut hvor og når det er stevner, kople deg opp med dine personlige skyttervenner og mye mye mer… her er en guide for å komme i gang:

Du trenger:
Din skytter ID og postnummret ditt ved første gangs pålogging.
SkytterID for medlemmer i Bolkesjø Skytterlag får du ved å kontakte Morten G på 90642900. Medlemmer i andre skytterlag må kontakte sin leder for å få tilgang til sin skytterID.

Start med å gå inn på www.dfs.no og du vil få opp et bilde likt dette:

1.klikk på knappen «mitt DFS»- markert i rød ramme på bilde under.

Skjermbildet skifter da til dette bilde:

2. Sett inn «skytterID» som brukernavn og ditt lokale «postnummer» som passord. Bekreft med å aktivere knappen – «Logg Inn»

Da får du opp neste bilde som vil se slik ut:

3. Sett nå inn ditt gamle passord (som er postnummeret ditt) og deretter setter du inn ditt nye selvvalgte passord som blir ditt passord for fremtiden. Gjenta det nye passordet i neste felt og trykk på knappen «Endre Passord».

4. Du vil nå komme inn på din side på dfs.no og er nå klar til å oppdatere din egen profil: Trykk på teksten «Personalia» (markert i rød ramme på bilde under)… oppdater din profil og avslutt med «lagre» i bunnen av alle feltene.

Når du har oppdatert profilen din kan du logge ut ved å trykke på «logg Ut» på markert sted. (se bilde under) – Oppe på høyre side av skjermbilde.

På «Min side» på DFS kan du se dine påmeldinger, du kan se dine resultater og du kan knytte til deg skyttervenner i en slags «skytternes facebook».

Lykke til!

Får du problemer? Ring Morten på 90642900.