Flott oppmøte på årets grillkveld

grilling_800

44 deltagere møtte opp til årets sosiale happening. Årets natursti (10 spørsmål) var laget av fjorårsvinneren Geir Teigen. På tross av dystre værmeldinger hele uken ble dette en flott kveld i solskinn og flott sommervær. Vi hadde fyret opp fellesgrillen og etter en runde med konkuranser var det tid for at store og små fikk i seg varm mat fra grillen.

dart_olav_800

Det ble tevlet i Dart, Ringspill og Hesteskokast i tilegg til de 10 postene som utgjorde selve naturstien. Årets hovedvinner, og den som da skal lage neste års spørsmål, ble Tom Roger Svendsrud. Om ikke det var nok så gikk Tom Rogers sønn, Borgar Svendsrud, av med seieren i barneklassen. På damesiden ble det May Lise Aas som stakk av med beste poengsum.Vi gratulerer vinnerne!

torbjorn_ottar_griller

Skytterlaget takker alle for oppmøte og håper virkelig at dere fortsetter å støtte opp om våre arrangementer også i fremtiden.

sosialt_3_800

Mathias_800
Her er Mathias i fult driv mot grillen med grillvåpenet i handa…

sosialt_4_800

sosialt_2_800_2

sosialt_1_800

God sommer… Neste som skjer nå er st.hans-feiring neste søndag på Sandviksvelta.

Dette innlegget ble publisert i Bygdeaktiviteter, Nyheter. Bokmerk permalenken.