Utleie av Skytterhuset

Klubbhuset vårt er de siste årene betydelig oppgradert. Huset fremstår i dag med handicaptilgjengelighet, flott kjøkken med oppvaskmaskin beregnet for forsamlingslokaler, nye toaletter, og god gammeldags sceneløsning.

Lokalene egner seg meget godt til private fester eller jubileer av alle slag. Huset brukes i dag til alt fra forsamlings og møtelokale for skytterlaget til påskegudstjeneste og private markeringer som jubileer og konfirmasjoner. Huset har funksjon som bygdas samfunnshus og er i bruk hele året. Utearealene er romslige med gode parkeringsmuligheter. Kapasitet: ca 60 personer

Leiepriser er kr 1500,- + vasking. (Vask koster 500,- dersom man ikke vil gjøre dette selv).

Medlemmer i Bolkesjø Skytterlag har rabbattert leiepris ved utleie.

Har du spørsmål eller ønsker å booke lokalet kan du ta kontakt med skytterlagets huskoordinator, Johanne Haugan på 95743934.