Innendørssesongen 2015/2016

Samlagsstevne 2016

De yngste skytterene har vært med på fem innendørsstevner denne sesongen.
Samlagsstevnet ble holdt i Siljan 17.januar. Der deltok Vilde, Niri, og Ola og May Lise. Alle gjorde en fin innsats. May Lise ble nr. 2 med 348 p. Nå er ho i støtet.

Stevnehelg i Oslo og omegn 03. – 06. desember 2015

I forbindelse med  Oslo Open ble det arrangert stevner i Oslo Østre og Asker. Fra laget var det Vegard og May Lise som deltok. Begge gjorde en strålende innsats på alle stevna med personlige rekorder.
I Asker klinka Vegard til med 245 p og havna med det på en super 2.pl av 82 deltakere i kl.4. May Lise var helt uslåelig denne kvelden og vant alle tre stevna. I Oslo Østre fikk ho sin første 350 p. GRATULERER med fullt hus.
Etter denne prestasjonen fikk May Lise blod på tann, og deltok helga etter på Riflen/Skoger stevnet, der ho vant igjen med 347 p. Samme dag ble Norma Open arrangert på Kløfta og der slo May Lise til med fullt hus igjen, 250 p!! Dermed leda ho konkurransen og måtte tilbake til Kløfta dagen etter for å skyte den store finalen. Nervene var under kontroll, og
May Lise leda fra første til siste skudd og ble den store vinneren.

Innendørskarusell

I perioden 26.oktober 2015 til 03.januar 2016 ble innendørskarusellen i Telemark arrangert. Det var 8 stevner i karusllen og 6 av disse ble gjeldende sammenlagt. Fra skytterlaget var det kun May Lise som fullførte og det med glans. I hennes klasse ble ho nr. 3 sammenlagt av 11 deltakere.
Det var noen av oss som var med på enkeltstevner i karusellen.
Beste resultater: Kristina – 228 p, Niri – 240 p, Ola – 321 p, Vilde – 223 p, Vegard – 337 p, Tove – 341 p, May Lise – 346 p.

Dette innlegget ble publisert i Nyheter. Bokmerk permalenken.